katertje schreef :
dirko schreef :
-
In één woord:
M E E S T E R L I J K
van GW !
Inderdaad Dirko, Mastermind !!
Eindelijk, eindelijk aandacht voor het "giftige" ESM. Geloof maar dat Bram Mozckowicz, alle aspecten van het ESM-verdrag, met name de immuniteit van de "beheerders" van het fonds, die juridisch onschendbaar en van elke rechtsvervolging gevrijwaard zijn, zal aanvechten. Dat op grond daarvan feitelijk geen enkele regering - die verantwoording verschuldigd is aan het parlement- die verantwoording niet kan geven, omdat het ESM geen verantwoording verschuldigd is en daarom niet met het ESM-verdrag mag instemmen.
Geert Wilders maakt met deze rechtzaak tevens gehakt van de OMERTA van de MSM aan Europa.
Katertje........ik wist niet dat G.Wilders Bram Mozckowicz in de arm heeft genomen en er dus een rechtszaak komt.Als dat zo is, dan hoop ik met heel mijn hart dat de ogen van iedereen open gaan.
Ik schreef al eerder: toen de deze coalitie, "Rutte, Verhagen, Wilders" begon, schreeuwde de linkse kliek dat zij een asociaal, egoistisch en kil beleid voeren.
Nu die zelfde schreeuwerts op het pluche kunnen komen via die kille, egoistische en asociale leiders, weten ze niet hoe hard ze achter hun aan moeten rennen.
Opeens is het voor hun geen probleem meer om met die kille, egoistische en aso's samen te werken.
Erger: deze linkse kliek is ZO kil dat ze kou in Siberie zouden overtreffen.
Ze hebben publiekelijk hun masker afgedaan. Openlijk en zonder gêne.
IEDEREEN HEEFT DAT MET EIGEN OGEN KUNNEN AANSCHOUWEN.
In enkele seconden veranderde die zogenaamde sociaalvoelende,in berekenbare en egoistische ijsklompen,waar de arrogantie en machtsgeilheid vanaf druipt.
En nog.......NOG gaan veel mensen op die leugenaars en misleiders stemmen, ondanks dat ze gezien hebben dat ze ons voor de gek houden en hebben gehouden, en helemaal niet sociaal zijn.
Zo te zien staan ze te springen om als financiele slaaf van Brussel te willen functioneren.
Om met liefde meer dan de helft van hun zuur verdiende geld aan de staat af te willen staan.
WIE SNAPT DIT NOG!!!!!!!
De nieuwe bruinhemden staan klaar om door de straten te macheren.