1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

TrefPunt Kontaktbrief

Uw Privé Mailbox

Je bent niet ingelogd.

Doneren is nodig !

Wie er ook online?

We hebben 40 gasten online
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord:
  • Banner
Met de burka agenten tegen elkaar uitspelen
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Met de burka agenten tegen elkaar uitspelen

Met de burka agenten tegen elkaar uitspelen

#31477 3 maanden, 1 week geleden
www.nu.nl/binnenland/2733089/b...eboet.html

Dit gaat nog gezellig worden....

Ga je als agent een boerka op de bon gooien, krijg je verwijten van boerka-aanhangers en slapjanussen in de korpsen.
Ga je als agent geen boerka op de bon gooien, krijg je verwijten van PVV-stemmende agenten die inmiddels str@ntziek zijn van de allochtone criminelen...

Weer een wetgeving die dankzij de diverse korpschefs wel/niet/half worden nageleefd!

Ik dacht dat een korpschef wetten moest uitvoeren, ongeacht zijn eigen waanideeën.
Vallen ze nu onder weigeringsambtenaren? Moeten ze niet eens nodig worden vervangen?

Over een paar jaar kan Nederland naar de schroothoop! Met dank aan dit soort lieden en vooral met dank aan een slapend volk dat dweilgedrag normaal vindt en totaal niet wil weten wat er werkelijk gaande is....!
  • Sister
  • Afwezig
  • Senior Boarder
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: katertje, tukker, geus, J. C. Th. Köhler

Re: Met de burka agenten tegen elkaar uitspelen

#31481 3 maanden, 1 week geleden
Sister schrijft:

Ik dacht dat een korpschef wetten moest uitvoeren, ongeacht zijn eigen waanideeën.
Vallen ze nu onder weigeringsambtenaren? Moeten ze niet eens nodig worden vervangen?

Inderdaad, een korpschef en een agent moeten zorgen dat de wet wordt nageleefd, niets meer en niets minder. Ik vind het al helemaal bezopen dat er nog over wordt gediscussieerd. De politiek maakt de wet, en de politie heeft te zorgen dat die wet wordt na geleefd, is dat nou zo moeilijk ?? Is dat soms geen deel meer van de politieopleiding, mensen die de wet niet naleven bekeuren of desnoods arresteren ?? Is dat soms een gevolg van het poldermodel, waar we altijd zo trots op waren, maar dat uitmonde in een gedoogland, waar op bijna elk gebied maar wat wordt aan geprutst en door de vingers gezien omdat er maar zo weinig mensen écht verantwoordelijkheid durven en willen nemen ?? Dit riekt trouwens ook heel erg naar discriminatie, we worden namelijk nooit gematst omdat we 5 kilometer te hard rijden, of omdat de parkeerstijd is overschreden met 5 minuten, dus de politie ziet het éne wel door de vingers, en het andere niet. Laten ze nu gewoon de wet, die ook nog eens legaal is, naleven,dan komt er ook automatisch meer "blauw" op straat.

Vodden.jpg
Ik wou dat ik niet zo knap was, maar wat meer geld had !!
  • tukker
  • Afwezig
  • Expert Boarder
  • give 'em hell
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: katertje, geus

#31485 3 maanden, 1 week geleden
Pro boerka haatbaarden maken de dienst uit

• tukker
  • Afwezig
  • Expert Boarder
  • give 'em hell
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: Mischa, katertje, geus

#31486 3 maanden, 1 week geleden
tukker schreef :
Pro boerka haatbaarden maken de dienst uit

Volledig DEBIEL!!! En dit is nog maar het begin!
En Nederlandse regenten laten dit graag toe voor de "lieve vrede"
En het NEderlandse volk snurkt vrolijk verder!

En let op... voornamelijk mannen!
En geïslamiseerde Nederlanders zijn nog fanatieker vaak!

• Sister
  • Afwezig
  • Senior Boarder
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: tukker, geus

#31487 3 maanden, 1 week geleden
In het programma Eva Jinek op Zondag zei korpschef Aalbersberg dat agenten de situatie, zoals altijd per geval inschatten en dan kiezen of ze iemand waarschuwen of een bekeuring geven.

Wet is wet meneer de diender en het bekeuren overlaten aan het inschattingsvermogen van een agent is, zoals u donders goed weet, echt teveel gevraagd van het kaliber agenten dat het korps onder leiding van zoutzakken zoals u, heeft gekweekt.
Een dergelijk beleid leidt tot willekeur.

Dus als de wet op het boerkaverbod een feit is dan hebt u zich als wetsdienaar aan de wet te houden en anders opkrassen.
BASTA.
Aalbersberg stelde dat het de dagelijkse praktijk is om bij een overtreding te kijken of iemand een bekeuring krijgt of niet. Een moeder bijvoorbeeld die geen kentekenbewijs bij zich heeft en haar kinderen naar school brengt en 200 meter met de auto rijdt, is volgens hem een andere kwestie dan twee mensen uit Maastricht die 3 dagen in Amsterdam zijn en hun papieren niet hebben meegenomen. 'Elke overtreding vraagt op dat moment van een politieman een beoordeling in proportionaliteit.
Waarschuw ik of geef ik een bekeuring?

Voorbeeld van een familielid die zijn auto uit een parkeerhaventje manoeuvreert. Nog even geen
gordel om. Dit om maximale bewegingsvrijheid te hebben bij de beoordeling of de weg -die hij achteruit oprijdt- vrij is. Het "uitparkeren" net voltooid..de auto nauwelijks 10 mtr. verplaatst.Politie aan het raampje met bekeuring van 70 euro wegens het niet dragen van de autogordel.
Gosh, zei het familielid, agent, dit overkomt me nooit. Meestal doe ik m'n gordel al om als ik nog bij m'n zus aan de koffie zit.
  • katertje
  • Afwezig
  • Administrator
Laast bewerkt: 3 maanden, 1 week geleden Door katertje.
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: tukker, geus

#31488 3 maanden, 1 week geleden
Hoe vaak hebben we al niet moeten aanhoren waar we ons druk om maken,want het gaat maar om 150 a 250 vrouwen die een burka dragen.

Ik ben er zeker van dat het om veel meer gaat.

Het feit is, dat als we het nu niet verbieden, dat er steeds meer burkadraagster bij komen.
En als je het pas over enkele jaren gaat verbieden, dan roepen ze wat nu op eens het probleem is.
Want mochten al die jaren, zonder commentaar/problemen een burka dragen.

Zie het dan nog maar eens tegen te houden.
  • geus
  • Afwezig
  • Expert Boarder
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: katertje, tukker, Sister

#31491 3 maanden, 1 week geleden
Tukker schreef: "Inderdaad, een korpschef en een agent moeten zorgen dat de wet wordt nageleefd, niets meer en niets minder."

Klopt niet, Tukker. De primaire taak van de politie is de handhaving van de openbare orde. Dat kan de ene keer het beste door bestraffend op te treden, de andere door te waarschuwen. De bevoegdheid daarin zelf te beslissen heeft een politieagent. Even een voorbeeld: Als er een tocht is van Hells Angels en sommige dragen geen helm, dan kan een politieagent er een staande houden en bekeuren. Maar dan breekt de hel los en daar is de openbare orde niet mee gediend. In dat geval dus maar beter niet bekeuren. Als diezelfde agent er een ziet die alleen is en geen helm draagt, dan is het wel goed mogelijk om te bekeuren, zonder een oorlog te ontketenen. Dat soort afwegingen kunnen ook gemaakt worden ten aanzien van burqa-draagsters. Als de vrouw alleen is, kan een waarschuwing voldoende zijn. Maar als er een man bij loopt, die dus in hun visie verantwoordelijk en aansprakelijk is, gaat er meer afschrikkende werking uit van een bekeuring.
Per geval beoordelen, met de wet in het achterhoofd, niet de wet als een blinddoek voor ogen.

Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: tukker

#31499 3 maanden, 1 week geleden
J. C. Th. Köhler schreef :
Tukker schreef: "Inderdaad, een korpschef en een agent moeten zorgen dat de wet wordt nageleefd, niets meer en niets minder."

Klopt niet, Tukker. De primaire taak van de politie is de handhaving van de openbare orde. Dat kan de ene keer het beste door bestraffend op te treden, de andere door te waarschuwen. De bevoegdheid daarin zelf te beslissen heeft een politieagent. Even een voorbeeld: Als er een tocht is van Hells Angels en sommige dragen geen helm, dan kan een politieagent er een staande houden en bekeuren. Maar dan breekt de hel los en daar is de openbare orde niet mee gediend. In dat geval dus maar beter niet bekeuren. Als diezelfde agent er een ziet die alleen is en geen helm draagt, dan is het wel goed mogelijk om te bekeuren, zonder een oorlog te ontketenen. Dat soort afwegingen kunnen ook gemaakt worden ten aanzien van burqa-draagsters. Als de vrouw alleen is, kan een waarschuwing voldoende zijn. Maar als er een man bij loopt, die dus in hun visie verantwoordelijk en aansprakelijk is, gaat er meer afschrikkende werking uit van een bekeuring.
Per geval beoordelen, met de wet in het achterhoofd, niet de wet als een blinddoek voor ogen.

Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Oké, mee eens. Maar wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken: een politieagent mag de wet niet aan z'n politielaars lappen omdat hij het er, om persoonlijke reden, niet mee eens is dat het dragen van zo'n boerka strafbaar is. Dus hij zal deze personen, we weten namelijk niet wat er onder de boerka zit, een man of een vrouw, op de bon moeten slingeren. Tenminste, als het verantwoord is.
  • tukker
  • Afwezig
  • Expert Boarder
  • give 'em hell
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: katertje, geus

#31515 3 maanden, 1 week geleden
Raad van State: Dragen burqa is eigen keuze vrouw
Het is niet aan de regering om gezichtsbedekkende kleding als de burqa te verbieden. Vrouwen mogen zelf weten of ze het gewaad dragen.

Schiet er als politie, i.v.m. angst voor een aanslag, een neer en niemand draagt de burka meer.
Natuurlijk mogen vrouwen zelf weten of ze de burka aantrekken, aldus de RvSt, de nevengeschiktheid bestaat echter niet als je prioriteiten stelt.
  • gnor
  • Afwezig
  • Expert Boarder
  • niet alle onrecht valt uit te bannen, maar we doen ons best
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: geus, J. C. Th. Köhler

#31517 3 maanden, 1 week geleden
gnor schreef :
Raad van State: Dragen burqa is eigen keuze vrouw
Het is niet aan de regering om gezichtsbedekkende kleding als de burqa te verbieden. Vrouwen mogen zelf weten of ze het gewaad dragen.

Schiet er als politie, i.v.m. angst voor een aanslag, een neer en niemand draagt de burka meer.
Natuurlijk mogen vrouwen zelf weten of ze de burka aantrekken, aldus de RvSt, de nevengeschiktheid bestaat echter niet als je prioriteiten stelt.

Het probleem is NOG NIET eens ivm terrorisme...

Maar wat ik niet begrijp is dat Links pertinent weigert in te zien/toe te geven in hoeverre veel vrouwen worden onderdrukt onder de islam... Veel Islamitische vrouwen hebben geen keuze en MOETEN die burka dragen van hun man, van de kuisheidspolitie in thuisland, van de khomeini, van de ayatollah...

Weten jullie hoeveel meisjes na hun middelbare schoolopleiding naar "thuisland" worden teruggestuurd en worden uitgehuwelijk om schande in de familie te voorkomen omdat hier in het Westen de hormonen te vrij mogen ronddwarrelen.
En hoeveel van die meisjes uit Europa, vaak met Europese moeder, maar ook met beide ouders uit thuisland, zich opeens in een achterlijke buurt vinden en na de uithuwelijking zomaar opeens die burka aan MOETEN!???

Ik zelf heb een vriendin in de UK, die twee vriendinnen heeft, zusjes van Engelse moeder... die overkwam het ook. De ellende die zij hebben moeten doorstaan om weer terug te komen naar Engeland... Jarenlang...
Er zijn zelfs drie boekjes over uitgegeven, vertaald naar het Nederlands...
Zal morgen de titels geven. Volledig waar gebeurd verhaal en zij zijn ook nog de enige niet!

Laten we wel wezen... hoeveel moslima's studeren echt echt door en hoeveel vind je er echt op hogere posities?
En de meeste moslima's hier worden echt keurig uitgehuwelijkd, of de NEderlandse jongen moet moslim worden. Iets anders bestaat niet voor de meisjes!

En er zijn nog veel boeken geschreven door moslima's die deze ellende hebben doorstaan... Of andere ellende, zoals het boek van de schoonzus van Osamma BinLaden.. getrouwd met een van de vele broers van Osamma... Ook het lezen waard!

Ik snap die K@lere regenten gewoon niet hier in Nederland... Eerlijk!
  • Sister
  • Afwezig
  • Senior Boarder
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: Mischa, geus
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 1.14 seconden